Перейти к основному содержанию

Отремонтируйте ваше устройство

Обучение ремонту

Магазин

Английский
Голландский

Demontage van de Samsung Galaxy Z Flip

Информационный справочник

= Готово = Не завершен

    Опишите определенную часть или деталь того, device над чем вы работаете. Прим: Аккумулятор

    Создайте заголовок.

    Это краткое описание появится только в результатах поиска.

    Укажите общую информацию прежде чем читатель начнет читать инструкцию.

    Шаги руководства

    Шаг 1

    Doen de specs ertoe? Wel, voor $1,380 mag je wel verwachten dat je een grensverleggende telefoon in je handen krijgt, en in dit geval is dat ook zeker waar. De Flip overstijgt de Moto Razr, die we vorige week demonteerden:

    Шаг 2

    We worden nog steeds altijd razend enthousiast als we weer iets in het röntgenapparaat van Creative Electron kunnen stoppen, en dit is geen uitzondering.

    Шаг 3

    Het lijkt erop dat de Z Flip iets mooier dichtvouwt dan de Fold dat deed. Met andere woorden: er is minder sprake van een opening rondom het scharnier tussen de twee dichtvouwende delen.

    Шаг 4

    Samsung spreekt van een 6.9-7.2 mm dikke telefoon, maar heeft dat gemeten zonder de plasticen frames die van de Fold komen (zoals aan rechterkant te zien is).

    Шаг 5

    Samsung legt uit dat de scharniervegende "kwastjes" in de Z Flip—en we quoten het hier—gebruik maken van nylon vezels vervaardigd door micro-snijdtechnologie om zo vuil en stof af te weren.

    Шаг 6

    Deze telefoon op zakformaat is de perfecte prooi voor onze meest mobiele toolkit tot nu toe, de Essential Electronics Toolkit—alles wat je nodig hebt, en niets wat je niet nodig hebt.

    Шаг 7

    De Flip bevat een dicht, dubbellaags moederbord—in de industrie beter bekend als een substrate-like PCB. We kwamen deze technologie voor het eerst tegen in de iPhone X, en meer recent in de Note10.

    Шаг 8

    Nog meer chips in deze siliconensandwich:

    Шаг 9

    Шаг 10

    We verwijderen twee batterijen voor UNLIMITED POWAHHH!*

    Шаг 11

    Lock-Z folies in aanvalspositie! Deze vastgelijmde plasticen randen beschermen het primaire scherm—net zoals bij de Fold.

    Шаг 12

    Het is tijd om dit vouwbare, ultra-dunne vouwglas te ontvouwen!

    Шаг 13

    Het verwijderen van de "beschermende" tape over de scharnieren onthult de hoogste concentratie van ons paarse poeder tot nu toe.

    Шаг 14

    Dit is hoe onze scharnieren eruit zien na onze stoftest. Wij zweren op Zeus dat we dit niet, op welke manier dan ook, in scène hebben gezet.

    Шаг 15

    Samsung's Galaxy Z Flip kan zich dan wel op nieuwe manieren ontvouwen, maar de updates vormen zeker niet het tovermiddel voor opvouwbare telefoons.

    Шаг 16 — Laatste gedachten

    De Samsung Galaxy Z Flip verdient 2 van de 10 punten op onze repareerdbaarheidsschaal (10 is het gemakkelijkst te repareren):

    Ваш вклад лицензируется под свободной лицензией Creative Commons.