Перейти к основному содержанию
Английский
Голландский

iPhone 5s Vervanging van de voorste paneelmodule

Информационный справочник

= Готово = Не завершен

      Опишите определенную часть или деталь того, device над чем вы работаете. Прим: Аккумулятор

      Создайте заголовок.

      Это краткое описание появится только в результатах поиска.

      Укажите общую информацию прежде чем читатель начнет читать инструкцию.

      Шаги руководства

      Шаг 1 — Het verwijderen van de pentalobe schroeven

      Ontlaad, voordat je verdergaat, de batterij van je iPhone tot onder de 25%. Een geladen lithium-ion batterij kan in brand vliegen en/of exploderen als je deze per ongeluk doorboort.

      Шаг 2 — Het tapen van een gebroken scherm

      Als het scherm van je telefoon is gebroken, gebruik dan tape om de scherven aan elkaar te plakken. Zo voorkom je extra beschadigingen en letsel.

      Шаг 3 — Het voorkomen dat het scherm splijt

      In de volgende stappen zul je de schermmodule uit de telefoon proberen te trekken. Deze bestaat uit een glazen scherm en een plasticen frame met metalen klemmen.

      Шаг 4 — Het begin van de iSclack openingsprocedure

      De volgende twee stappen laten zien hoe je de iPhone opent met behulp van een iSlack, een geweldig gereedschap dat we iedereen die vaker dan eens een telefoon opent, van harte aanbevelen. Als je de iSlack niet gebruikt, kun je de volgende twee stappen overslaan.

      Шаг 5 — iSlack openingsprocedure

      Houd je telefoon stevig vast en druk op de handgrepen, zodat de zuignappen van elkaar bewegen en het scherm losmaken van de behuizing.

      Шаг 6 — Handmatige openingsprocedure

      Als je geen iSlack hebt kun je een enkele zuignap gebruiken om het scherm uit de behuizing los te krijgen:

      Шаг 7 — Het optillen van de voorste paneelmodule

      Het scherm zit vast met klemmen en er lopen verschillende platte kabels die verbinding maken met de rest van de telefoon. Je doel is om het scherm net ver genoeg los te krijgen om de kabels los te kunnen maken. Werk rustig en voorkom schade.

      Шаг 8

      Probeer het scherm nog niet los te trekken van de behuizing, aangezien het scherm nog verbonden is aan de achterkant van de telefoon door middel van verschillende kwetsbare lintkabels.

      Шаг 9 — Het verwijderen van het plaatje over de Touch ID-kabel

      Open de telefoon nét genoeg om toegang te krijgen tot het metalen plaatje dat over de thuisknopkabel is geplaatst.

      Шаг 10

      Je zult, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het plaatje over de Touch ID-kabel weer terug moeten plaatsen. De bovenkant van het plaatje moet tussen de batterij en de Touch ID-kabelaansluiting schuiven, voor het metalen lipje. De onderkant moet over de aansluiting heen vallen.

      Шаг 11

      Gebruik, tijdens het weer in elkaar zetten van je telefoon, het platte einde van een spudger om het voorste deel van het plaatje (van de Touch ID-kabel) over de kabelaansluiting vast te klikken.

      Шаг 12 — Het loskoppelen van de kabelaansluiting van de thuisknop

      Gebruik de punt van een spudger om de thuisknopkabel los te maken van de aansluiting.

      Шаг 13 — Het openen van de telefoon

      Als je de connector eenmaal los hebt gemaakt, klap het scherm dan voorzichtig omhoog vanaf de kant waar de thuisknop zit, waarbij je de bovenkant van de telefoon als een scharnier gebruikt.

      Шаг 14

      Verwijder de twee 1.6 mm lange Phillips #000 schroeven die het metalen plaatje over de batterijaansluiting aan het logic board bevestigen.

      Шаг 15

      Verwijder het metalen plaatje over de batterijaansluiting uit de iPhone.

      Шаг 16

      Gebruik het platte einde van een spudger om de batterijaansluiting uit het contact op het logic board op voorzichtige wijze omhoog te duwen.

      Шаг 17

      Verwijder de volgende schroeven om de beschermingsplaat los te maken van de behuizing:

      Шаг 18

      Verwijder het metalen plaatje over de kabel van de voorste paneelmodule van het logic board.

      Шаг 19

      Gebruik een spudger of je nagel om de naar voren gerichte camera- en sensorkabel los te koppelen.

      Шаг 20

      Zorg dat de batterij los is gekoppeld voordat je de kabel in deze stap loskoppelt of weer aansluit.

      Шаг 21

      Koppel tot slot de aansluiting van de digitizerkabel los.

      Шаг 22

      Verwijder de voorste paneelmodule uit de achterste behuizing.

      Ваш вклад лицензируется под свободной лицензией Creative Commons.