Перейти к основному содержанию

Примечание: Вы редактируете необходимое руководство. Любые внесённые вами изменения влияют на все 3 руководства, которые включают этот шаг.

Английский
Итальянский
Шаг 5
If the battery remains stuck to the rear case, prepare an iOpener or use a hair dryer to heat the rear case directly behind the battery.
Alternative methods to unstick the battery from the case
  • If the battery remains stuck to the rear case, prepare an iOpener or use a hair dryer to heat the rear case directly behind the battery.

  • Overheating the iPhone may ignite the battery.

  • Don't try to forcefully lever the battery out. Never deform or puncture the battery with your pry tool.

  • Do not pry against the logic board or you may damage the phone.

  • Avoid prying at the top left near the volume controls, or you may damage the volume button ribbon cable.

  • A piece of dental floss may be used to separate the battery from the rear case. A stronger alternative to dental floss is an unwound guitar string, such as a 0.009 E string from a 12-string set.

  • Thread the floss or string behind the upper battery corners, bring the ends together, wrap them around a folded cloth, and pull evenly.

Se ancora non riesci a rimuovere la batteria, prepara un iOpener o usa un asciugacapelli per scaldare direttamente il retro del telefono nella posizione della batteria.

Il surriscaldamento dell'iPhone può provocare l'incendio della batteria.

Non fare leva con forza sulla batteria per rimuoverla. Non piegare o forare in alcun modo la batteria con il tuo strumento di apertura.

Non far leva contro la scheda logica per non danneggiare il telefono.

Evita di far leva sulla parte superiore sinistro vicino controlli del volume, perché potresti danneggiare il cavo a nastro dei pulsanti del volume.

Si può usare anche un pezzo di filo interdentale per separare la batteria dal case posteriore. Un'alternativa più robusta al filo interdentale è una corda da chitarra non ritorta, come una Mi cantino 0,009 E da un set da 12 corde.

Fai passare il filo interdentale o la corda di chitarra sotto gli angoli superiori della batteria, avvicina le due estremità, avvolgile attorno a un panno ripiegato e tira senza strappi.

Ваш вклад лицензируется под свободной лицензией Creative Commons.