Английский
Итальянский
Шаг 14
Don't use metal prying tools in your guides except as a last resort. The nylon spudger and plastic opening tools included in your toolkit are ESD-safe and are less likely to cause cosmetic damage. Only instruct your readers to use a metal spudger when safer tools aren't up to the task. Never use a screwdriver to pry open your device.
  • Don't use metal prying tools in your guides except as a last resort.

  • The nylon spudger and plastic opening tools included in your toolkit are ESD-safe and are less likely to cause cosmetic damage.

  • Only instruct your readers to use a metal spudger when safer tools aren't up to the task. Never use a screwdriver to pry open your device.

Non utilizzare strumenti di sollevamento in metallo nelle guide, tranne che in casi estremi.

Lo spudger e gli strumenti di apertura in plastica inclusi nel kit evitano danni elettrostatici e hanno meno probabilità di causare danni estetici.

Istruisci i tuoi lettori a usare un spudger in metallo solo quando gli strumenti più sicuri non sono all'altezza del compito. Non utilizzare mai un cacciavite per aprire il dispositivo.