Английский
Французский
Шаг 4
You're ready to start shooting! Photos, that is. Take a couple photos and pull them up on your computer screen to see how they look. Common issues include:
Take Some Test Shots
  • You're ready to start shooting! Photos, that is.

  • Take a couple photos and pull them up on your computer screen to see how they look. Common issues include:

  • Harsh shadows—Too much light from a single source will create harsh shadows and make details harder to see. Reposition your lights or add more lights to minimize shadows.

  • Glare—Bright lights sometimes create a spotlight effect, especially on screens and shiny surfaces. Reposition your lights and/or angle the device to eliminate glare.

Vous êtes prêt à commencer à photographier !

Prenez quelques photos et affichez-les sur l'écran de votre ordinateur pour voir de quoi elles ont l'air. Voici quelques problèmes courants :

Les ombres dures — trop de lumière provenant d'une seule source créera des ombres dures et rendra les détails plus difficiles à voir. Repositionnez vos lumières ou ajoutez plus de lumière pour minimiser les ombres.

L'éblouissement — les lumières puissantes créent parfois un effet de projecteur, en particulier sur les écrans et les surfaces brillantes. Repositionnez vos lumières et/ou faites pivoter l'appareil pour éliminer l'éblouissement.