Обучение ремонту

Магазин

Английский
Испанский
Шаг 7
Use your hands/tools in each shot to demonstrate the action being performed. Shoot in a first-person perspective. Try to set up each shot so that it matches what your readers will see.
Practice Your Technique
  • Use your hands/tools in each shot to demonstrate the action being performed.

  • Shoot in a first-person perspective. Try to set up each shot so that it matches what your readers will see.

  • This first image isn't necessarily bad; the photo is well-lit, free of clutter, and the required action is clear—but the image isn't from the user's perspective.

  • The second image does all of that equally well, and also matches what the reader is likely to see.

Usa tus manos/herramientas en cada toma para demostrar la acción llevada a cabo.

Toma la foto con una perspectiva de primera persona. Intenta configurar cada toma para que coincida con lo que tus lectores verán.

Esta primera imagen no está necesariamente mal, la foto está bien iluminada, sin desorden y la acción requerida está clara, pero la imagen no está desde la perspectiva del usuario.

En la segunda imagen está todo igualmente bien, y también coincide con lo que el lector posiblemente verá.