Перейти к основному содержанию
Английский
Голландский

Apple Watch Vervanging van de batterij

Информационный справочник

= Готово = Не завершен

      Опишите определенную часть или деталь того, device над чем вы работаете. Прим: Аккумулятор

      Создайте заголовок.

      Это краткое описание появится только в результатах поиска.

      Укажите общую информацию прежде чем читатель начнет читать инструкцию.

      Шаги руководства

      Шаг 1 — Schakel de Apple Watch uit

      Haal je horloge van de oplader en schakel je horloge uit, voordat je met enige reparatie start.

      Шаг 2 — Warm de horloge op

      Bereid een iOpener (of gebruik een föhn of een warmtepistool) en verwarm de bovenkant van de horloge totdat deze net te heet is om comfortabel aan te raken.

      Шаг 3 — Check alle waarschuwingen

      Omdat de opening tussen het scherm en de body van de horloge zo dun is, heb je een scherp mes nodig om de twee van elkaar te scheiden. Lees de volgende waarschuwingen aandachtig door voordat je verdergaat.

      Шаг 4 — Wrik het scherm omhoog

      Het gebruik van een rond mes verkleint de kans dat je de behuizing bekrast of het glas breekt. Wrik daarom alleen met het ronde deel van het mes en niet met de punt of het platte deel.

      Шаг 5

      Als je de opening eenmaal genoeg vergroot hebt, steek je de punt van een openingsplectrum onder het glas.

      Шаг 6

      Rol je plectrum omhoog langs de knopkant van het horloge en blijf rustig duwen om de lijm door te snijden en de opening te vergroten.

      Шаг 7

      Rol je plectrum om de rechter bovenhoek heen en rol deze verder langs de bovenkant van het scherm.

      Шаг 8

      Ga verder langs de gehele buitenkant van het scherm en rol je plectrum langs de linkerzijde om de laatste lijmdelen door te snijden.

      Шаг 9

      Gebruik een tweede plectrum, terwijl je de eerste nog op z'n plek houdt, om te checken of je alle lijm langs het gehele horloge hebt doorgesneden.

      Шаг 10

      Er zijn twee kabels die het scherm aan de binnenkant van het horloge bevestigen, in de buurt van de linker bovenhoek. Wees voorzichtig bij het wrikken zodat je deze kabels niet beschadigt.

      Шаг 11

      Als je de bovenste laag van de Force Touch sensor in de lijm rondom het scherm kunt zien, betekent het dat de twee lagen van de sensor zijn gescheiden en dat je deze zult moeten vervangen.

      Шаг 12

      Til het scherm op en schuif deze naar links. Let daarbij wel op de schermdata- en digitizerkabels en zorg dat je deze niet beschadigt.

      Шаг 13

      Plaats de horloge op een verhoogd oppervlak, minstens een centimeter hoog—een kleine doos of een dik boek bijvoorbeeld. Dit maakt het mogelijk om het scherm naar beneden te laten hangen en een betere toegang tot de batterij te krijgen.

      Шаг 14

      Gebruik een schaar om een van je openingsplectrums tot ongeveer de breedte van je batterij te knippen. Probeer alle scherpe hoeken weg te halen.

      Шаг 15

      Draai de batterij tegen de klok in om de batterijaansluiting vrij te maken.

      Шаг 16

      Houd de batterij omhoog en uit de weg om de kabelaansluiting van de batterij bloot te leggen.

      Ваш вклад лицензируется под свободной лицензией Creative Commons.