Перейти к основному содержанию
Английский
Голландский

iPhone 6s Plus openingsprocedure

Руководство по Предпосылкам

Все необходимые инструкции должны быть переведены до того момента, как этот перевод будет считаться завершённым.

iPhone 6s Plus Vervanging van de pentalobe schroeven

Информационный справочник

= Готово = Не завершен

      Опишите определенную часть или деталь того, device над чем вы работаете. Прим: Аккумулятор

      Создайте заголовок.

      Это краткое описание появится только в результатах поиска.

      Укажите общую информацию прежде чем читатель начнет читать инструкцию.

      Шаги руководства

      Шаг 1

      Het is een optie om de onderkant van de iPhone gedurende een minuut te verwarmen met het gebruik van een iOpener of een föhn.

      Шаг 2

      Het openen van het scherm van de 6s Plus zal ervoor zorgen dat er een strip aan lijm rondom de rand van de telefoon los zal komen. Zorg dat je, als je de lijm wilt vervangen, vervangende lijm klaar hebt liggen voordat je verdergaat. Het is mogelijk om de reparatie te voltooien zonder de lijm te vervangen en je zult hierbij geen functies inleveren.

      Шаг 3

      Trek de zuignap omhoog met een stevige, constante kracht om zo een kleine opening tussen het voorste paneel en de achterste behuizing te creëren.

      Шаг 4

      De beste en meest veilige plek om te wrikken is de inkeping in het voorste paneel, net boven de hoofdtelefoonjack.

      Шаг 5

      Kantel je spudger lichtjes terwijl deze in de opening zit om zo de opening tussen de schermmodule en de rest van de telefoon te vergroten.

      Шаг 6

      Schuif de zijkant van de spudger, terwijl je stevig aan de zuignap trekt, onder de linker onderhoek van het scherm.

      Шаг 7

      Schuif de punt van je spudger langs de linkerkant van de telefoon omhoog, tussen de schermmodule en de achterste behuizing.

      Шаг 8

      Steek het platte einde van je spudger onder de rechterkant van het scherm.

      Шаг 9

      Gebruik een plasticen openingstool om de achterste behuizing vast te houden terwijl je de zuignap naar boven trekt om de telefoon te openen.

      Шаг 10

      Trek aan het kleine lipje op de zuignap om deze van het scherm te verwijderen.

      Шаг 11

      Pak de schermmodule voorzichtig vast en til deze op om de telefoon te openen. Gebruik de klemmen aan de bovenkant van het scherm als een scharnier om de telefoon te openen.

      Ваш вклад лицензируется под свободной лицензией Creative Commons.