Обучение ремонту

Магазин

Английский
Французский
Шаг 10
The final barrier to logic board gold: this tiny hidden screw, which we find trapped under the waterproof silicone seals! We get another helping hand in the form of Jumpy's for logic board removal!
  • The final barrier to logic board gold: this tiny hidden screw, which we find trapped under the waterproof silicone seals!

  • We get another helping hand in the form of Jumpy's for logic board removal!

  • Kangaroo-shaped, chicken-flavored snacks aside, we hope you're not jumpy for the iPhone X. Reports say that production could start as late as mid-October—meaning the 8 could be the hardware of choice for early upgraders as well as those in Apple's Upgrade Program.

Le dernier obstacle avant d'atteindre l'Eldorado de la carte mère : une minuscule vis dissimulée sous les joints étanches en silicone !

Cette fois, c'est Jumpy le kangourou qui nous donne un coup de main pour retirer la carte mère !

Blague et snacks en forme de kangourou à part, nous espérons que vous n'avez pas trop hâte de vous jeter sur l'iPhone X. Selon certaines sources, la production ne commencerait pas avant mi-octobre. Le 8 pourrait donc être le choix des acheteurs pressés ainsi que de ceux de la liste des mises à jour Apple.