Обучение ремонту

Магазин

Английский
Французский
Шаг 18
That's all she wrote! Well, at least for now—we've got a few more words and photos in store for you in the next few days! Thanks heaps to Circuitwise for hosting us at their sweet facility in Sydney. (Seriously, check out that sweeet soldering video.) And big thanks to the Creative Electron team for providing some serious X-ray support!
  • That's all she wrote! Well, at least for now—we've got a few more words and photos in store for you in the next few days!

  • Thanks heaps to Circuitwise for hosting us at their sweet facility in Sydney. (Seriously, check out that sweeet soldering video.)

  • And big thanks to the Creative Electron team for providing some serious X-ray support!

Et voilà le fin mot de l'histoire ! Enfin, pour l'instant. Nous avons encore quelques paroles et photos en réserve pour les prochains jours !

Un énorme merci à Circuitwise pour nous avoir accueilli dans leurs locaux sympas à Sydney. (Allez voir cette vidéo de soudure, elle est vraiment super !)

Et merci infiniment à l'équipe de Creative Electron, à qui nous devons les images aux rayons X !