Перейти к основному содержанию

Отремонтируйте ваше устройство

Обучение ремонту

Магазин

Английский
Голландский

Demontage van de iPhone 8

Информационный справочник

= Готово = Не завершен

    Опишите определенную часть или деталь того, device над чем вы работаете. Прим: Аккумулятор

    Создайте заголовок.

    Это краткое описание появится только в результатах поиска.

    Укажите общую информацию прежде чем читатель начнет читать инструкцию.

    Шаги руководства

    Шаг 1

    De 8 heeft best wat slicke nieuwe technologie, maar is het genoeg om zomaar het getal omhoog te gooien? Oordeel zelf:

    Шаг 2

    Nu kunnen we eindelijk onze "teardownunder" beginnen! Deze telefoon begint steeds bekender aan te voelen, en bevat deze keer de volgende features:

    Шаг 3

    Voordat we deze telefoon helemaal leeghalen, gaan we voor de röntgenstralen!

    Шаг 4

    Tijd om te demonteren! Na het weghalen van de pentalobe-schroeven, hebben we wat warmte nodig als antidote tegen de waterdichte sluiting van het scherm.

    Шаг 5

    Bij het openklappen van dit scherm, worden we begroet door het inmiddels bekende schermkabelplaatje. Maar in plaats van de vervloekte tri-point schroeven, zijn we verheugd mede te kunnen delen dat het dit keer Phillips #000 schroeven zijn!

    Шаг 6

    We rekken ons alvast warm om de kleefstrips van de batterij los te trekken en zien dan dat er deze keer nog eens twee bij zijn gekomen ten opzichte van wat we gewend zijn.

    Шаг 7

    Nu dat deze sappige batterij eruit is, kunnen we 'm eens goed vergelijken met mededingers voor de beste batterij!

    Шаг 8

    We plukken de hoofdcamera weg om de weg tot het logic board vrij te maken.

    Шаг 9

    Bij het vervolgen van onze queeste, stuiten we op heel wat grillige kabels en plaatjes!

    Шаг 10

    Het laatste obstakel op weg naar het goud van het logic board: deze kleine, verborgen schroef, die we vinden onder de waterdichte, siliconen sluitingen!

    Шаг 11

    Tromgeroffel, alstublieft—het is weer tijd voor de chips! Onze speciale dank gaat uit naar de mensen van TechInsights voor hun hulp bij het ontleden van dit silicoon:

    Шаг 12

    En aan de achterkant:

    Шаг 13

    Met het logic board uit elkaar kunnen we nu plastic onderdelen ontleden. De onderdelen van vandaag zijn de speaker en de barometrische vent.

    Шаг 14

    De achterkant lijkt wat dunbevolkt te zijn qua onderdelen, maar we vinden nog steeds een aantal dingen die het onderzoeken waard zijn.

    Шаг 15

    We doen een poging om de glazen achterkant los te krijgen, maar na veelvuldig gebruik van warmte en water, hebben we ons een weg onder het versterkingspaneel door gebaand.

    Шаг 16

    We vestigen onze aandacht weer op het inmiddels welbekende scherm om ook daar de laatste features los te halen.

    Шаг 17

    En dat was het dan! Tenminste, voor nu—we hebben nog wat woorden en foto's voor jullie klaarstaan die we zullen publiceren in de komende dagen!

    Шаг 18 — Laatste gedachten

    De iPhone 8 verdient 6 van de 10 punten op onze repareerbaarheidsschaal (10 is het gemakkelijkst om te repareren):

    Ваш вклад лицензируется под свободной лицензией Creative Commons.